söndag 26 juli 2009

verkligheten kallar

.


nu är man tillbaka, måste verkligen kolla om jag fått igång mitt internet hemma.
kan man sitta där och skriva lite för sig själv.

helgen i sthl har varit jätte bra. längtar tills man får se lite bilder,
men det lär ju inte dröja särskillt länge.

insåg när jag cyklade i morse att det inte är i helgen utan nästa jag ska vara hundvakt.
det suger, eller det betyder att jag inte kan åka till lycksele då.
(robin är där och jobbar i en månad)
vilket betyder att jag får typ en och en halv dagi helgen och sen inte träffa honom på två veckor.
tärt att vi inte har tid med varandra.
hade ju så mycket planer för sommaren.
men men inte så mycket att göra åt, det är ju i alla fall bara en månad kvar.
har i alla fall bestämt att jag aldrig i hela mitt liv tänker ha ett långdistans förhållande.
fattar inte hur människor kan överleva att vara så långt ifrån de som dom älskar.
obegripligt.


men idag ska jag i alla fall försöka ta tag i mitt liv,
fixa lite saker efter jobbet.
bla. köpa en brandvarnare, ska ha besiktning i gamla lägenheten på torsdag.

nu tror jag till och med jag ska göra lite nytta.

Inga kommentarer: